به نام او

با فکر با تو بودن میگذرونم روزامو ...

به نام او

با فکر با تو بودن میگذرونم روزامو ...

خدای خوبم ...

راضیم من به رضای تو ، خدای خوبم

قانعم من به همین روزی ، ازت ممنونم

تو به من زندگی بخشیدی و نعمت دادی

تو بزرگی هرچی دارم رو به تو مدیونم

نکنم دست دراز رو به کسی جز تو خدا

من گدای تو همیشه هستم ای محبوبم

به تو فکر میکنم و از تو نفس میگیرم

تو مث لیلی و من عاشق تو مجنونم

اسم زیبای تو ذکر روز و شبهای منه

من از اینکه تورو دارم به خودم مغرورم

چشاتو میبندی روی همه ی زشتیهام

اونکه لایق محبتت نبود ، من بودم

3

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
حمید امراللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی