به نام او

با فکر با تو بودن میگذرونم روزامو ...

به نام او

با فکر با تو بودن میگذرونم روزامو ...

یه عمره با همین خیال بافی ها دلخوشم ....

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

دوباره ...

دوباره من ، دوباره تو ، دوباره قصه ی جدید

دوباره دیدمت تورو ، بعد یه مدت مَدید

دوباره تو ، دوباره عشق ، دوباره یک حِس قشنگ

دوباره من ازاین به بعد ، میشم واسه تو دلتنگ

دوباره لحظه های من ، پُر میشه از وجود تو

نمیدونی که چی کشید ، دلِ من از نبود تو

دوباره با اومدنت ، زنده شده روح و تنم

نبودی اما اسم تو ، همیشه بود روی لبم

5

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
حمید امراللهی

نظرات  (۲)

دوباره من دوباره تو

دو همنفس دو همزبون

دوباره عشق دوباره ما

دو همسفر دو همصدا  ...

دوباره من دوبارتو

دوباره ناحیه روح ا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی